NALEŚNIKI Z WARZYWAMI I MOZZARELLĄ

wtorek, 21 lutego 2012

Naleśniki zostały wymyślone na poczekaniu, mojego autorstwa, także mam nadzieję, że walory smakowe trafią w czyjeś gusta ;) 

(więcej zdjęć gotowej potrawy zamieszczę wkrótce, bo zanim zdążyłam je zrobić, naleśniki zostały pożarte)
Dobra, zaczynamy:

1. Otwieramy lodówkę i bierzemy wg uznania:
- parę marchewek (jak są wieeeelkie to czasem wystarczy i jedna ;), 
- cukinię
- 2 pory

(róbcie "na oko" i dawajcie wszystkiego tyle ile lubicie).

Marchew i cukinie ścieramy na grubych oczkach, pory kroimy drobno. Podsmażamy warzywka, aż zmiękną.

2. Dorzucamy do tego 2 kostki Knorra (chyba wszyscy je znamy;P). Tutaj miałam pod ręką akurat czosnkową i smażoną cebulkę (ale tu też możecie kombinować z przyprawami ile chcecie!)


3. Wsypujemy trochę tzw. Warzywka czy Vegety (lub jakąkolwiek inną mieszankę przyprawowo-warzywną ;)



4. Teraz czas na pomidorki - ze dwa wystarczą, bez skórki, kroimy na w miarę zjadliwe kawałki i dorzucamy do reszty.


5. I na finał nasza mozzarella :) drzemy ją w palcach na małe kawałki, dorzucamy do naszych warzywek i podsmażamy tak długo, aż się fajnie rozpuści (stworzy takie włókna, która poprzeplatają całość) i gotowe !



6. Pakujemy to w naleśniki, robimy trójkąty, rulony, jak wolicie. Jest naprawdę pycha.



Najlepsze w tym przepisie jest to, że tak naprawdę można to zrobić ze wszystkiego co macie pod ręką, zamiast pora możecie użyć cebuli, można dodać paprykę, pieczarki, kukurydzę, w zasadzie nie ma ograniczeń :)

ja najbardziej lubię ten zestaw, wydaje mi się najsmaczniejszy :)

aha, jakby Wam za dużo soku puściły pomidorki to odlejcie (albo poczekajcie, aż wyparuje woda ;) ), najlepiej dawać pomidory bez gniazd nasiennych, unikniecie tego "problemu" :P

Powodzenia! jakby ktoś dotarł na tę stronę i spróbował, dajcie znać jak wyszło.

 

3 komentarze:

majaroma: e-mail: jaxos222@gmail.com pisze...

O jak dobrze! Mam pomysł na jutrzejszy obiad.

Anonimowy pisze...

kostkom Knorra mówimy NIE!! tylko i wyłącznie świeże przyprawy. szczególnie jeśli chodzi o czosnek i cebulę - toż to grzech używać ich chemicznych odpowiedników :(

Julia pisze...

Pyszne nalesniki dzisiaj z warzywami,
a ja się uwielbiam bawić ze smakami,
ciasto ze szpinaku więc sobie wykonam
i dodam warzywa, z głodu więc nie skonam :)
Ciasto ze szpinaku - tutaj Wam podaję: http://www.jestemfit.pl/artykuly/dieta/nale%C5%9Bniki-ze-szpinakiem-zdrowe-i-dietetyczne
dacie radę zrobić, skoro ja też daję :)

Prześlij komentarz

Wegetari-anka Copyright © 2009 Special Thanks to Bread Machine | Exercise Equipment | CTR Theme by Blogger Templates