OMLET WARZYWNY

niedziela, 26 lutego 2012



Pomysł na szybkie i pożywne śniadanie.
Kiedy zabraknie pieczywa, można szybko zrobić na śniadanko taki właśnie omlet. Jego wielkość i z czego tak naprawdę go usmażycie zależy tylko od Was :)


SKŁADNIKI mojego dzisiejszego omleta:

6-7 jaj
pęczek szczypiorku
kawałek papryki czerwonej
1/3 cukinii
pomidor
3 plastry sera żółtego
sól, pieprz, słodka papryka, przyprawy

ROBIMY TAK:

1. Do osobnego naczynia wbić jaja i roztrzepać
2. Dodajemy do środka co nam się podoba: wg moich składników dodałam do jajek: posiekany szczypior, pokrojona paprykę i startą cukinię, pomidora w kawałkach bez skórki. 
3. Doprawiamy wg uznania. Ja dodałam soli, pieprzu, słodkiej papryki w proszku i jednej z moich ulubionych przypraw Fit Up (Kamis) do twarożków, jajek i kefirów.
4. Na rozgrzaną sporą patelnię z odrobiną tłuszczu (masło w tym wypadku będzie najlepsze) wlewamy naszą mieszankę i przykrywamy. 
5. Po jakimś czasie dodajemy na wierzch plasterki sera żółtego.
6. Ja nie przekładam omleta na drugą stronę, tylko smażę go pod przykryciem. Przed podaniem dzielę go jeszcze na patelni na 4 części, by łatwiej było go nakładać. 

Smacznego :) 

Polecam poeksperymentować z różnymi dodatkami !



2 komentarze:

shinju pisze...

Zdecydowanie taki omlet to coś dla mnie. Uwielbiam omlety :D

Panna Malwinna pisze...

Z takim śniadaniem dzień będzie na pewno udany;)

Prześlij komentarz

Wegetari-anka Copyright © 2009 Special Thanks to Bread Machine | Exercise Equipment | CTR Theme by Blogger Templates