OWSIANKA BUDYNIOWA - JABŁKOWO - BANANOWA z dodatkami

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Siekło mnie na owsianki. 
Są tak niesamowicie sycące, że starczają naprawdę na kilka godzin, zaspokajają głód na słodkie i sprawiają mi ogromną przyjemność, zarówno w trakcie ich przygotowywania, jak i konsumowania ;) 





Jak owsiankę zrobić każdy wie, a jak nie wie, to odsyłam TUTAJ (dzisiejszą również połączyłam z budyniem !)

Dziś dodałam do środka : 
- podsmażone kawałeczki jabłka z cynamonem i odrobiną brązowego cukru 
- pół rozgniecionego banana

Na wierzchu:
- łyżeczka dżemu truskawkowego "light"
- płatki crunchy
- suszona papaja, żurawina 
- plasterki banana




12 komentarze:

Panna Malwinna pisze...

Miło zacząć dzień od takiej kolorowej miseczki;)

Dusia pisze...

ładna i kolorowa wersja:)

kocie-smaki pisze...

idealnie, perfekcyjnie. takim posiłkiem można mnie kupić - zdecydowanie! :)

mojetworyprzetwory pisze...

Wspaniale wygląda Twoje śniadanko! uwielbiam owsiankę!

kornik pisze...

Ale kolory! super śniadanko!

wegetari-anka pisze...

dziękuję Kochane :*

sniadankomania pisze...

wygląda świetnie! pysznie i kolorowo ;)
śliczny blog ;)

Anonimowy pisze...

Poczytajcie sobie...
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wegetarianizm-zostal-uznany-za-chorobe-psychiczna

wegetari-anka pisze...

Anonimowy... szkoda mi słów nawet by to komentować.

wegetari-anka pisze...

poza tym jestem ciekawa, czy jadasz owsianki :P

Anonimowy pisze...

Szkoda, że Ci szkoda słów. Ja was tylko uświadamiam, jaka jest smutna prawda...
A owsianki nie jadam. Wole mięcho!!!!!

Anonimowy pisze...

Ha, zatkao kakao!

Prześlij komentarz

Wegetari-anka Copyright © 2009 Special Thanks to Bread Machine | Exercise Equipment | CTR Theme by Blogger Templates