OWSIANKA z BUDYNIEM i BANANAMI

środa, 25 kwietnia 2012

Nigdy nie odmówię sobie kolacji. To przeważnie jedyny posiłek, który mam okazję prawdziwie powolutku celebrować.
Owsianka niekoniecznie musi być posiłkiem porannym. 
U mnie była deserem do podjadania wieczorem :) 
Po 2 miesiącach bez słodyczy - ukoiła.
Przepis improwizacja.



PORCJA NA 2-3 OSOBY 
 
Szykujemy sobie:

- 2 szklanki mleka
- 1 szklankę płatków owsianych (miałam tylko błyskawiczne) 
- 2 banany
- pół opakowania budyniu waniliowego (mój był bez dodatku cukru) 
- odrobinę płatków musli crunchy
- suszona papaja, żurawina itp.
- cynamon

1. Zagotowujemy szklankę płatków owsianych ze szklanką mleka i mieszamy, aż owsianka zgęstnieje i część mleka wyparuje.

2. Rozgniatamy widelcem 1 banan i wrzucamy do owsianki, mieszamy.

3. W osobnym naczyniu rozprowadzamy pół opakowania budyniu w 200 ml zimnego mleka, dodajemy cukier / miód w razie potrzeby (ja dałam 3 łyżki cukru)

4. Wlewamy rozprowadzony w mleku budyń do owsianki i ponownie zagotowujemy, cały czas mieszając, aż do uzyskania zakładanej przez nas konsystencji :) 

5. Owsiankę przekładamy do miseczek, dekorujemy bananem pokrojonym w plastry, suszoną papają, żurawiną, płatkami crunchy i posypujemy cynamonem.




Smacznego :*





6 komentarze:

Panna Malwinna pisze...

Miło zakończyć dzień w tak smakowity sposób;)

Veggie pisze...

ha, a u mnie odwrotnie, kolacji nie musi być, ale bez śniadanka to ani rusz :-)

kocie-smaki pisze...

a jaka ładna ta owsianka :)

Anonimowy pisze...

Tak po tak mało kalorycznym posiłku do łóżeczka SOLO!? no to trzymajta mnie ludzie !

Anonimowy pisze...

najlepsza kita z kota,panćkraud i laga ważonego wurstu

Anonimowy pisze...

Popieram przedmówcę.

Prześlij komentarz

Wegetari-anka Copyright © 2009 Special Thanks to Bread Machine | Exercise Equipment | CTR Theme by Blogger Templates