! ! ! KONKURS ! ! !

niedziela, 20 maja 2012




Na funpage'u wegetari-anki już ponad 100 osób :) 
Ile to radości sprawia!
Z tej okazji mam dla Was mały konkurs, niesponsorowany (sponsorem jest wegetari-anka;) ) 

Jeśli chcecie zgarnąć książkę "Kuchnia Polska" (112 stron, w środku przepisy również na dania mięsne!) wydawnictwa ExLibris (oczywiście nową!) 
proszę Was o zrobienie następujących rzeczy:



1. Polubienie mojego profilu na Facebooku -TUTAJ

2. Polubienie posta o konkursie i udostępnienie go na swojej tablicy.

3. No i główne zadanie: 

Zbliżają się wakacje, a ja w związku z tym, że jestem nauczycielką, będę miała sporo czasu na czytanie ;) Pomysły mi się już skończyły, stąd moja prośba do Was - poszukuję książek NIEKONIECZNIE kulinarnych ale przede wszystkim INSPIRUJĄCYCH. Książek, które potrafią skłonić do głębszej refleksji, zostają wryte w  naszej pamięci, często zmieniają nasze (nawet) życie. Nieważne, jaki to rodzaj/typ książki, ważne jak na Was "zadziałała". 

Wyślijcie mi maila z tytułem, autorem i uzasadnieniem, dlaczego akurat TA KSIĄŻKA jest warta przeczytania. 

3 wypowiedzi, które mnie nakłonią do kupna danej książki, zostaną nagrodzone dzisiejszą pozycją KUCHNI POLSKIEJ.

Adres e-mail: wegetari.anka.blog@gmail.com

Można wysłać kilka propozycji, ale każda musi zawierać "uzasadnienie".

Konkurs trwa od dziś - 20.05.2012 do piątku 25.05.2012 do godziny 23.59 ;) 

Po ukazaniu się wyników konkursu proszę zwycięzców o przesłanie mi adresu, na jaki mam wysłać książkę. 
Koszty wysyłki oczywiście pokrywam ja.
Mam nadzieję, że w miarę rozwoju bloga, nagrody będą atrakcyjniejsze ;) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Wegetari-anka Copyright © 2009 Special Thanks to Bread Machine | Exercise Equipment | CTR Theme by Blogger Templates