MAKARON PENNE z PESTO, SUSZONYMI POMIDORAMI i FETĄ

Proste.
Pyszne.
Zdrowe.
Takie:


Dziękuję Dzikiej Kunie za inspirację na szybki obiadek :) 

Składniki:

- makaron penne pełnoziarnisty  razowy
- gotowe pesto w małym słoiczku
- opakowanie fety (nadal nie znalazłam idealnej) 
- 2 ząbki czosnku 
- kilka suszonych pomidorów (użyłam Ponti, dotychczas korzystałam z tych "lidlowych", te są nieco smaczniejsze, bardziej miękkie)


jakby ktoś był zainteresowany dokładnym składem i kaloriami: 



Gotujemy makaron wg wskazówek na opakowaniu. Odcedzamy i wrzucamy z powrotem do garnka, w którym się gotował. 
Do gorącego makaronu dodajemy pesto (ja wmieszałam do niego wyciśnięte 2 ząbki czosnku), mieszamy dokładnie, by pokryć nim dokładnie rurki makaronu.
Dodajemy pokrojone w kawałeczki suszone pomidory i fetę w kosteczkach.

I wcinamy. Nie sądziłam, że to takie dobre, mniam ! 




3 komentarze:

  1. Aniu danie w sam raz dla mnie :))) uwielbiam takie smaczki :))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  2. proste danie, ale jakze sycace, smaczne i szybkie do zrobienia. Odwiedzilam delikatesy online aby kupic takie pomidorki i papryke grillowana w oliwie, genialnie sie calosc komponuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wegetari-anka , Blogger