OWSIANKA Z GRUSZKAMI, BANANAMI, KIWI, DAKTYLAMI i ŻURAWINĄ

Lek­ki niedo­syt i umiar­ko­wanie, 
naj­lep­sze na obiad, ko­lac­ję, śniadanie.  

Przykro mi, że katuję Was ciągle owsiankami. I nadal będę. 
Uwielbiam-y.
W każdej postaci ;) 

Dziś z gruszką, bananem, kiwi, żurawiną i daktylami. 
Odrobina cynamonu.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!





Składniki na 2 porcje:

- 10 łyżek płatków owsianych
- szklanka mleka
- słodzik (możecie zastąpić cukrem,miodem)
- 1 gruszka
- 1 banan
- 1 kiwi
- 2 łyżki suszonej żurawiny
- 4 daktyle
- cynamon

Tym razem zagotowałam płatki z samym mlekiem, chwilkę pomerdałam, dodając słodzik, potem wszystko na pół do miseczek (partnerowi oddajemy "większą połowę", ucinając sobie kolejne kalorie) i dekorujemy owockami.
Możecie dodać w czasie gotowania łyżkę budyniu rozrobioną w odrobinie mleka, owsianka nabierze delikatniejszego smaku i bardziej kleistej konsystencji. 




KALORYCZNOŚĆ:

2 porcje (jak na zdjęciu) = ok. 570 kcal
1 porcja (1 miseczka) =  285 kcal

Kalorie staram się liczyć bardzo dokładnie.
Zliczyłam wszystkie podane składniki BEZ CUKRU, gdyż użyłam słodzika.






11 komentarzy:

  1. Aniu, ale u Ciebie dzisiaj pyszności :)))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam owsianki :) Mogłabym jeśc je codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o nikt nie wyzywa za kolejna owsianke :D pozdrawiam Was mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  4. owsianki są najlepsze na poranki z mnóstwem owoców i orzechami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za owsiankami, ale Twoja wygląda tak nieziemsko, że z chęcią bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mallory - owsianka za kazdym razem moze smakowac inaczej :) sprobuj pokombinowac!

    Anonimy - kimkolwiek jestes, dziekuje :) mam nadzieje, ze w koncu beda jakies dobre wiesci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, owsianka nie jest moim faworytem,ale jak widzę tak podaną, to z chęcią zjadłabym;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wegetari-anka , Blogger