KAPUSTA PAK CHOI Z SEZAMEM

Dużo w niej słodyczy, ale i odrobina goryczki. Poznajcie chińską kapustę Pak Choi (Bok Choy):





Dzisiaj ekspresowo!

Składniki: dowolna ilość kapusty Pak Choi, masło (lub oliwa w wersji wegańskiej), sól, sezam.

Płuczemy kapustę, rwiemy na listki, środek zostawiamy w całości. 
Podsmażamy przez 5-7 min na masełku albo oliwie, doprawiając solą do smaku.
Na koniec posypujemy kapustę białym lub czarnym sezamem. 

Ot cała filozofia - prościutko i szybciutko.

CIEKAWOSTKA: 

Pak choi (lub BOK CHOY) dzięki fitoskładnikom wykazuje bardzo duże działanie przeciwzapalne, jest idealna w profilaktyce przeciwnowotworowej, obniża ciśnienie krwi i ułatwia utratę masy ciała :) 

Wiecie, że szklanka kapusty pak choi ma tylko 9 kalorii ? :) 



5 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym gatunku kapusty! Wygląda pysznie, robi się szybko, a do tego ma mało kalorii - ideał ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami można ją spotkać w dyskontach, np w Lidlu :)

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam, na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nigdy się z nią nie spotkałam! Z chęcią bym spróbowała, a sezam uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wegetari-anka , Blogger